Nagrody

Jakość naszej pracy i zadowolenie Klienta to dla nas najważniejsze wartości. Nieprzerwanie staramy się podnosić poziom świadczonych usług, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia.

1. II miejsce w Województwie Śląskim w rankingu na najlepsze firmy doradztwa podatkowego opublikowanego w Rzeczpospolitej w czerwcu 2014r.
  2. II miejsce w Województwie Śląskim w rankingu na najlepsze firmy doradztwa podatkowego opublikowanego w Rzeczpospolitej w czerwcu 2013r.
  3. 19 miejsce w Polsce w rankingu najskuteczniejszych firm doradztwa podatkowego w 2012 roku wg Dziennik Gazeta Prawna.
  4. I miejsce w województwie śląskim w rankingu na najlepsze firmy doradztwa podatkowego opublikowanego w Rzeczpospolitej w czerwcu 2012 oraz 17 miejsce w skali kraju.
  5. I miejsce w województwie śląskim w rankingu na najlepsze firmy doradztwa podatkowego opublikowanego w Rzeczpospolitej w czerwcu 2009.
  6. „Złoty Laur Umiejętności i Kompetencji” w kategorii polskie przedsiębiorstwo przyznany w styczniu 2008 roku.
  7. III miejsce w rankingu doradców podatkowych „Gazety Prawnej” w roku 2008 w kategorii „Najlepsza firma wśród zatrudniających od trzech do dziewięciu doradców podatkowych”.
  8. Certyfikat „Przedsiębiorstwa Fair Play” w 2008 roku przyznany przez Krajową Izbę Gospodarczą
  9. Tytuł Lidera Roku – Najlepsza w Polsce Firma w zakresie doradztwa podatkowego i usług biura rachunkowego przyznany w 2007 roku.
  10. Pierwsza spółka doradztwa podatkowego na Śląsku i XII miejsce w Polsce w rankingu firm doradztwa podatkowego opublikowanym w czerwcu 2007 r. przez dziennik Rzeczpospolita.
  11. XVIII miejsce w Polsce i pierwsze na Śląsku wg rankingu firma doradztwa podatkowego opublikowanego w Gazecie Prawnej w styczniu 2007 roku.
  12. Wyróżnienie i certyfikat „Wzorcowa Kancelaria” 2007 przyznany przez Fundację na Rzecz Wspierania Doradztwa Podatkowego.
  13. Finalista konkursu Liderzy Doradztwa 2006.
  14. Zwycięstwo w konkursie na najlepszą funkcjonującą stronę internetową kancelarii zorganizowanym przez Forum Doradców Podatkowych w 2005 roku.